فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات


پایان نامه کارشناسی بزرگ مدیریت اجرایی دوست با پرسش نامه 86 صفحه چکیده: امروزه بازاریابی درونی به مسأله مهمی برای موضوع بازاریابی خدمات و کیفیت خدمات در سازمانها تبدیل شده است. اداره ها سعی می کنند از جاده مفاهیم و رویکردهای بازاریابی بیرونی، کیفیت خدمات مناسب و رضایت بهتر مشتریان بیرونی خود را فراهم سازند. یکی از ویژگیهای بااهمیت خدمات، تعامل مستقیم کارکنان با مشتریان و نقش تعیین کنندۀ رفتارهای مشتری مدارانه ثانیه ها در برخورد با مشتریان است. لذا تحقیق حاضر حرف هدف آشنایی تاثیر اقدامات بازاریا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.