
پایان نامه کارشناسی بزرگ مدیریت اجرایی دوست با پرسش نامه 86 صفحه چکیده: امروزه بازاریابی درونی به مسأله مهمی برای موضوع بازاریابی خدمات و کیفیت خدمات در سازمانها تبدیل شده است. اداره ها سعی می کنند از جاده مفاهیم و رویکردهای بازاریابی بیرونی، کیفیت خدمات مناسب و رضایت بهتر مشتریان بیرونی خود را فراهم سازند. یکی از ویژگیهای بااهمیت خدمات، تعامل مستقیم کارکنان با مشتریان و نقش تعیین کنندۀ رفتارهای مشتری مدارانه ثانیه ها در برخورد با مشتریان است. لذا تحقیق حاضر حرف هدف آشنایی تاثیر اقدامات بازاریا ...